Novinky

          • Deň vody

          • Deň vody v 1.A bol plný zábavných a vzdelávacích aktivít, ktoré deťom pomohli lepšie pochopiť dôležitosť vody. Deti sa zapojili do rôznych pokusov, ako je čistenie vody pomocou prírodných materiálov, skúmanie odparovania vody, miešanie farieb vo vode, či tvorba „dažďa“ v sklenenom pohári. Tieto aktivity nielen podporili kreativitu, ale aj naučili deti, ako dôležité je šetriť vodu a chrániť naše prírodné zdroje.

          • Ponožková výzva

          • Ponožková výzva v 1.A, ktorá zahŕňala vystrihovanie ponožiek z papiera, bola skvelým spôsobom, ako zrealizovať aktivitu, ktorá spája kreativitu s osvietením a podporou detí so špecifickými potrebami, ako je  Downov syndróm. Takéto aktivity môžu pomôcť zvýšiť povedomie o rôznych schopnostiach a rozdieloch medzi ľuďmi. Tým, že sa deti zapojili do tvorby ponožiek z papiera,sme vytvorili  osobné spojenie s touto myšlienkou a naučili sme sa o dôležitosti inklúzie, empatie a porozumenia.

          • Beseda v obecnej knižnici

          • Marec – prvý jarný mesiac, ktorý sa spája nielen s príchodom slnečných dní či prvých prác v záhradkách, ale i s odpočinkom v podobe čítania kníh. O tom, že marec je mesiacom kníh ste iste už počuli. Ale viete, prečo sa knihy spájajú práve s týmto mesiacom? Marec bol prvýkrát vyhlásený za mesiac knihy v roku 1955 na počesť Mateja Hrebendu, legendárneho šíriteľa knižnej kultúry.

            Mladší žiaci v rámci popoludňajšej činnosti ŠKD navštívili Obecnú knižnicu v Gemerskej Polome, kde im teta Danka trpezlivo vysvetľovala, aké sú dôležité knihy pre ich vzdelávanie aj krajší život.

          • Zmysly a zmyslové orgány

          • V ráci upevňovania vedomostí sme v prvom ročníku zrealizovali zaujímavé aktivity zamerané na zmysly a zmyslové orgány. Deti sa prostredníctvom rôznych hier a pokusov dozvedeli, ako fungujú naše oči, uši, nos, jazyk a koža. Skúmali, ako vnímajú farby, zvuky, vône, chute a dotyk.