Zážitková hodina prvouky v 2.A
Žiaci pracovali v skupinách. Ich cieľom bolo pozorovať a zistiť, čo je obsahom pôdy. Triedili jej zložky na živé, neživé a odumreté časti. Nakoniec overovali rýchlosť prepúšťania vody cez pôdu. Všetky závery hodnotili zápisom v tabuľkách.
Zážitkovou hodinou sme pokračovali aj pri pokusoch v rozpúšťaní látok vo vode. Žiaci opäť pracovali v skupinách. Každá skupina mala inú látku, ktorú po zamiešaní s vodou zisťovali, ktorá látka sa vo vode rozpustí a ktorá nie, ktorá zmení farbu, prečo čiastočky látky sa usadili na dne ...
Závery: hodnotenie žiaci spracovali spoločne pri všetkých ukážkach látok, ktorými boli – cukor, múka, škorica, soľ a čierne korenie. Táto zážitková hodina, ktorú si pomenovali žiaci, že sú ako: „ Malí výskumníci“ bola veľmi prínosná, obohacujúca a hlavne zábavná.